דף הבית
אודותיי
בראייה אחרת - מושגים חשובים
הצוות שלנו
כתבו עלינו
יצירת קשר וקביעת תורים
English
פגישת ייעוץ אישית
תוכנית הרדיו ˝בראייה אחרת˝ 103FM
הקורס ˝בראייה אחרת˝
קורס מודעות ˝הכתבים˝
פגישת אבחון אירידיולוגי
אירידיולוגיה רב מימדית
הקורס באירידיולוגיה בשיטת תמיר
הספרים של שלומית
המסרים
ספריה אינטרנטית
המחשבות
תוכניות רדיו
דף הבית

הקורס ˝בראייה אחרת˝

_________________________________________________________________

           

החלה הרשמה !! 

* קורס שנתי "אבחון וטיפול בראייה אחרת- גוף, נפש ורוח" אוקטובר 2014 

* וקורס מבוא "אבחון וטיפול בראייה אחרת- גוף נפש ורוח" ספטמבר 2014 

          * קורס כתבים

לפרטים פנו לנעמה 052-3637023     

________________________________________________________________

           

לצפייה בחלק משיעור מרתק בקורס הנוכחי "בראייה אחרת- אבחון וטיפול"

קורס אוקטובר 2013

פציעות דוריות, תיקוני נפש, שרשרת דורית, חולשות ריגשיות שאינן מטופלות והופכות לפיזיות... מה הסיפור שעומד מאחורי העיניים האלה....ממשיכים לחקור בראייה אחרת.
 

 

להלן הצצה לקורס שהתקיים ב-2012:

רבים מאיתנו עומדים אובדי עצות נוכח השינויים המתרחשים בעולם, ומבקשים למצוא תשובות לשאלות אישיות וקיומיות: מי אני? מאין אני בא? לאן מועדות פני? ועוד. הנחת היסוד של הקורס "בראייה אחרת" היא שהתשובות לשאלות מסוג זה נמצאות בעולמו הפנימי של השואל. בכדי  לענות עליהן עליו לסגל לעצמו כלים לחקירה עצמית.

 

 

בין שלם למושלם

 

מהו ומיהו ה"שלם" מול ה"מושלם", וכיצד נבחין ביניהם? מהי ה"מהות" המקורית של חיינו? מהו ייעודנו? מהם השיעורים הנסתרים מאחורי העיכובים והמכשולים הנקרים בדרכנו? מהם "שיעורים בתחפושת"? כיצד  הם מתעתעים בנו? בקורס "בראייה אחרת", נלמד לזהות את השיעורים הנכונים שיביאו להתפתחותנו הרוחנית והמלאה, איש  איש על פי דרכו ומהותו.

 

 

 עולם מודע מול עולם תת מודע

 

האם מעבר לגוף הפיסי של האדם קיימות מהויות אחרות, בלתי נראות? כיצד ניתן להבחין במהויות אלה?   מהי משמעותן והשפעתן על עתידנו? במה תלויה התגשמות הרצון? מדוע למרות מאמצינו הרבים, חלק מרצונותינו נדחים? אילו זיכרונות, מחשבות ורגשות אנו מדחיקים מתוך רצון להגן ולשמור על עצמינו? במסגרת הקורס נלמד לחקור ולגלות את התת-מודע הנסתר לעומת המודע השגוי, ולהבין את הדרך להגשמת רצונותינו. 

 

 הצלחה - יד הגורל או בחירה אישית?

 

במה תלויה הצלחתו של האדם? האם יתכן כי כל דבר שקורה לאדם הוא יד המקרה או גורל עיוור? האם לאדם יש יכולת בחירה? מה מניע אותנו בתהליך הבחירה? מדוע אנו בוחרים כך ולא אחרת? מה משפיע על תהליך הבחירה שלנו? משקעים רגשיים? נורמות חברתיות? האם גיל האדם משפיע על בחירותיו? בכדי לבחור את הבחירות הנכונות לנו ולנתב את עצמנו להצלחה, עלינו לעבור תהליך רוחני שיביא אותנו מודעות נפשית ורוחנית מלאה .

 

 

זמן : עבר, הווה, עתיד

 

מהו "זמן"? ומהי משמעותו? האם ניתן לתקן את העבר? כיצד ישפיע תיקון העבר  על חיי ההווה שלנו?  כיצד תיקוני העבר ישפיעו על עתידנו? על פי תפיסת "בראייה אחרת", שלושת ממדי הזמן: עבר, הווה ועתיד מתקיימים בו זמנית, מבחינת השפעתם על אורח חיינו ומסלולם. אנו חווים מבחינה רוחנית הן את אירועי העבר (זיכרונות, משקעים וכו' ), והן אירועים שאנו מייחלים אליהם או חוששים מהתרחשותם בעתיד לבוא.

בניית חזון בר מימוש בהתאם לנטיותינו האישיות המקוריות אפשרית, באמצעות גילוי, התוודעות ובעקבותיהם הבנה מנקודת מבט מטאפיסית. יקל עלינו ליצור את השינוי המיוחל ככל שנבין יותר.

 

 

גילוי התת מודע דרך צבע, תנועה וצליל

 

במטרה לשקף לתלמידים את התת-מודע והמודע כולל הקורס התנסויות חווייתיות בתנועה, צבע, צורה, צליל ועוד. התנסויות אלה מגלות לתלמיד את תת- המודע שלו, מחדדות ומעמיקות את הבנתו. באמצעותן אנו יכולים לגלות את הסיבות לעיכובים בחייו.

 

 

 סליחה ככוח מרפא

 

מהי סליחה ומהו מקורה? כיצד היא מרפאת את חיינו? ואיזו מודעות ואיכות היא נושאת אל חיינו?

סליחה היא מיומנות שמגיעה בד בבד עם התפתחותנו הרוחנית. בעקבותיה אנו הופכים מודעים יותר, קשובים  לקולות הבוקעים מעולמנו הרגשי והרוחני. בקורס "בראייה אחרת" נלמד שפה שתאפשר לנו לסלוח.

לסליחה תפקיד חשוב בריפוי הרוחני ותיקון אירועי העבר.  

 

 

עוד על יסודות הקורס ומכתב אישי לתלמידים משלומית:

"כל העולם נברא אלא בשביל האדם" - עוד על יסודות הקורס[עוד...]
מכתב אישי לתלמידים משלומית[עוד...]

 

התנהלות הקורס

 

תוכן הקורס מועבר ברובו על ידי שלומית תמיר. עם זאת, לכל קבוצת תלמידים מוצמד חונך מן הקליניקה, אשר למד את התפיסה ועוזר בלימוד הקורס.

במסגרת הקורס "בראייה אחרת" ניתן להיעזר באסיסטנטים (תלמידים מתקדמים) להקשבה ,עזרה בהפנמת המידע ושימוש מושכל בו. בדרך כלל נבחר אסיסטנט שעבר תהליך דומה לזה שעובר התלמיד בנושא מסוים, ולכן יכול לשקף לתלמיד את התהליך שהוא עובר.

בחירת אסיסטנט להקשבה פעילה היא רשות, ונתונה לבחירתו של התלמיד!

דף הביתהדפסהמפת האתר